Raporty Google Analytics wg godziny (pory dnia) lub dnia tygodnia

W starym interfejsie jednym kliknięciem można było sprawdzić, o której godzinie na stronie jest największy ruch. Po niedawnych zmianach wykres godzinowy pokazuje dane indywidualnie dla każdego dnia. Można więc utworzyć własny raport, który pokaże nam pożądane dane.


  1. Klikamy na górnym pasku Raporty niestandardowe
  2. W dziale Przegląd tworzymy nowy raport lub kopiujemy jeden z istniejących
  3. W sekcji Treść raportu, Analiza wymiarów (zielone) szukamy Inne/Godzina
    (lub Dzień tygodnia)
  4. Możemy oglądać statystyki wg godziny. Voila!
Oceń: 2 votes, average: 5,00 out of 52 votes, average: 5,00 out of 52 votes, average: 5,00 out of 52 votes, average: 5,00 out of 52 votes, average: 5,00 out of 5

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>